سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و کاربرد انواع ورق های فلزی و آهنی

ووچر پرفکت مانی و طرز کار ان voucher perfect money

ووچر پرفکت مانی و طرز کار آن

 

وچر پرفکت مانی و نحوه کار ان

 

 

در اینجا هر چیزی که مربوط به ووچر پرفکت مانی است را خواهیم دانست، اما قبل دانستن ویژگی‌های ووچر، بیایید بدانیم که پرفکت مانی چیست.

پرفکت مانی(Perfect Money) چیست:

 

پرفکت مانی یک شرکت مالی پیشرو در جهت پرداخت های اینترنتی میباشد. این شرکت به تمام کاربران خود امکان نقل و انتقال سریع ، ایمن و بدون دردسر پول را میدهد و همچنین گزینه‌های شگفت‌انگیزی را به صاحبان مشاغل ارائه میدهد.

هدف پرفکت مانی این است که با بهترین امکانات ،تراکنش های آنلاین را به یک سطح مطلوب برساند، ، کاربران میتوانند اقدامات زیر را انجام دهند:

-        انتقال وجه و اعتبار بین اعضا

-        دریافت و پرداخت آنلاین جهت پروژه های مختلف تجاری

-        انجام پرداخت های منظم

-        پس انداز امن و دریافت سود ماهیانه

-        پرداخت سریع وجه کالا و یا خدمات

 

ووچر(voucher) پرفکت مانی:

 

در قسمت بالا از پرفکت مانی و ویژگی‌های آن با خبر شدیم، که این امکان را به فرد میدهد که تراکنشهای خود را سریع‌تر و با صرف کارمزد کمتر انجام دهد.

بعلاوه، روشهای مختلفی جهت استفاده از این خدمات وجود دارد، که یکی از اصلی ترین روش های مورد استفاده پرفکت مانی، استفاده از ووچر میباشد.

در طول سالها استفاده ازخدمات مختلف بانکها، مانند چک، مردم را قادر ساخت که عملیات نقل و انتقال و تراکنش های خود را بدون حمل و نقل پول انجام دهند. ووچر پرفکت مانی نیز یک ابزار هست که هدف آن راحت‌تر کردن تراکنش هاست. ووچر نوعی چک الکترونیکی است که به منظور واریز و یا دریافت پول از حساب پرفکت مانی انجام میگیرد.

مانند کارت شارژ، ووچر نیزشامل یک کد 16 رقمی ، کد فعال سازی 10 رقمی،تاریخ صدور و مبلغ اعتبار، مانند شکل روبرو است.

 

چطور میتوان ووچر پرفکت مانی را ایجاد کرد؟

 

-        وارد حساب کاربری پرفکت مانی خود شوید

-        بعد از ورود به بخش برداشت(Withdraw) در حساب خود، برچسب ووچر(voucher)  ظاهر میشود.

-        در قسمت ووچر الکترونیکی(e-voucher depository)، خرید ووچر جدید(purchase new e-voucher) را انتخاب کنید.

برای دریافت ووچر نیز:

-        روش پرداخت را انتخاب کنید(این گزینه زمانی پدیدار میشود که بیشتر از 1 حساب ارزی ایجاد کرده باشید)

-        مقدار وجه را مشخص کنید.

-        گزینه بررسی خرید(Review purchase) را انتخاب کنید.

-        وقتی که اطلاعات لازم را کسب کردید، گزینه خرید ووچر پرفکت مانی(Purchase Perfect Money voucher) را انتخاب کنید.

-        وقتی ساخت ووچر به پایان برسد،پیامی حاوی یک کد فعال سازی دریافت خواهید کرد. در صورتی که قصد استفاده سریع از ووچر را ندارید، این کد را در جای امن و به دور از دسترس اشخاص متفرقه نگه دارید.

 

آیا امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی بصورت بین‌المللی وجود دارد؟


 

خرید وچر پرفکت مانی از والی پی -خدمات ارز دیجیتال

 

بله، بیش از 200 صرافی معتبر پرفکت مانی در سراسر جهان در دسترس میباشند. در صرافی ؟، میتوانید ووچر پرفکت مانی خود را با هر ارز دیجیتالی مانند eur/usd , Litecoin, Tether, Bitcoin,Web money مبادله کنید.

هدف پرفکت مانی از ایجاد ووچر چیست؟

 

ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین روشهای جابجایی پول به صورت امن ، سریع و بدون نیاز به احراز هویت در سراسر جهان است، که به کاربران این امکان را میدهد که کالاها و خدمات را به صورت امن و مجرمانه پرداخت کنند؛ همچنین فرد مورد نظر میتواند ووچر خود را با هر نمونه ارز دیجیتال و یا حتی پول نقد مبادله کند.

 

از ووچر در چه جاهایی میتوان استفاده کرد؟

 

-        میتوانید تراکنش های خود را به صورت بین‌المللی انجام دهید.دریافت کننده می تواند کد فعال سازی ووچر را بوسیله پیام دریافت کند، حتی اگر فرد موردنظر حساب پرفکت مانی نداشته باشد.

-        پرداخت های آنلاین جهت کالاها و خدمات را در امن ترین حالت، ممکن میسازد.

-        میتوان از آن جهت مبادله هرگونه ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین استفاده کرد.

علاوه بر این، اگر در محلی قرار گرفتید که به حساب پرفکت مانی خود دسترسی نداشتین ، می توانید جهت پرداخت‌های خود از ووچر استفاده کنید، همچنین در صورتی که تمایل دارید چیزی را از کسی که حساب پرفکت مانی ندارد بخرید، میتوانید به وی ووچر پرفکت مانی را پیشنهاد دهید.

 

چطور میتوان از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد؟

 

برای استفاده از ووچر پرفکت مانی، در اولین مرحله میبایست آن را فعال کرد. فعال سازی باید توسط صاحب ووچر انجام شود.

به منظور فعال سازی ووچر الکترونیکی میبایست کارهای زیر را انجام داد:

وارد سیستم شوید و ووچر پرفکت مانی را از بخش واریز(deposit) انتخاب کنید، سپس یک پنجره که حاوی اطلاعات زیر است نمایش داده میشود،

-        شماره ووچر پرفکت مانی

-        فعال سازی کد ووچر پرفکت مانی

-        وارد کردن شماره ووچر پرفکت مانی و انتخاب گزینه فعال سازی(Activate e-voucher)

 

آیا ووچر تاریخ انقضا دارد؟

 

خیر، بهترین مزیت ووچر پرفکت مانی نداشتن تاریخ انقضا است و شخص در هر زمان که بخواهد میتواند از ووچر خود استفاده کند، فقط کد فعالسازی را در جایی مطمئن نگه‌داری کنید،زیرا هر کس میتواند از آن استفاده کند.

 

چطور میتوانم اعتبار ووچر را چک کنم؟

 

اگر در مورد اعتبار ووچر خود شک دارید می توانید قبل از استفاده آن را بررسی کنید،به این صورت که کد 16 رقمی و کد فعالسازی را وارد کنید، اگر معتبر نبود برای اطلاعات بیشتر باید بخش پشتیبانی مشتریان تماس برقرار کنید.

 

نتیجه‌گیری:

 

ووچر‌های پرفکت مانی علاوه بر سرعت زیاد از امنیت بالایی نیز برخوردار است. کسانی که از سرویسهای پرداخت آنلاین استفاده میکنند ممکن است در زمان ارسال و دریافت نگرانی‌هایی را احساس کنند ، خدمات مالی پرفکت مانی با یک سیستم پرداخت مالی سریع و امن، از تمام کاربران خود پشتیبانی میکند.

ووچرپرفکت مانی مانند یک کارت اعتباری دارای ویژگی‌های بسیاری است.این ووچر به عنوان یک روش پرداخت در هر حالتی عمل میکند.ووچر ها به صورت سریع و آنی پردازش می شوند، برخلاف ارزهای سنتی که ممکن است چندین بار بررسی شوند و یا گاهی پذیرفته نشوند.